Ahad, 1 Ogos 2010

Lelaki Terangsang Lihat Pipi Wanita?

Ada orang yang terangsang jika wilayah tubuhnya disentuh secara berperingkat. Namun, ada orang yang justru terangsang jika bukan wilayah inti tubuhnya yang disentuh, seperti pipi. Konon, sentuhan pipi boleh menimbulkan desiran ghairah lelaki.
Kecantikan seorang wanita dapat diukur lewat kebersihan dan kelembutan pipinya. Pipi merupakan cerminan kulit tubuh. Sebab, pipi adalah bahagian paling lebar yang terdapat di wajahnya.

“Seorang lelaki atau wanita akan terangsang jika pipinya dicubit atau digigit. Pipi montok seorang wanita membuat sebahagian lelaki terangsang. Bahkan pipi jauh lebih dapat merangsang lelaki daripada tubuh montoknya. Pipi montok wanita jika diberi rangsangan akan menimbulkan rasa geli, setembam sebarang pipinya, “jelas Muhammad al-Baz lewat bukunya Arabic Kamasutra.

Secara umum, lelaki tertarik dengan pipi wanita yang bersemu kemerahan sebagai penunjuk bahawa dirinya sedang merasa malu, terangsang, dan sedang dalam keadaan sihat. Itu mengapa syarikat kosmetik juga menghasilkan pemerah pipi (blush on) dan pelbagai jenis bedak.

p/s- pipi dalam bahasa perancis bermaksud kencing....hehe jangan pegang pipi saya!!!!

2 ulasan: