Geng 606

Ahad, 7 November 2010

Apa Nak Dikata......

Cuba kita renung dan selami gambar di bawah ni...

.




Hanya manusia yang terpilih sahaja yang dapat menghadapi ujian dan dugaan ini 



9 ulasan:

  1. di saat ank2 di malaysia mbazirkan mknn bgitu sahaja~

    BalasPadam
  2. betul.. Allah tak akan menguji seoarang hamba itu jauh dari kemampuan diri hambanya..Jadik bersyukur lah dengan apa yang tersurat untuk kita, kerana hikmah yang menanti pasti indah.. InsyaAllah ^_^.

    BalasPadam
  3. kesiannya tgk budak2 ni...

    BalasPadam
  4. kadang2 manusia ni terlupa....lupa bersyukur....

    BalasPadam
  5. ya Allah, mimi xleh tgk gmbr2 mcm ni. sedih sgt :(
    pic yg 1st tu sedih sgt, dah la ssh kena plak jg adik. :(

    BalasPadam
  6. anak2 kt malaysia senang.....mintak apa ja dpt!!!klu ada yg susah pun, xda la yg makan nasi atas lantai...

    BalasPadam
  7. hurmmm bersyukur dgn apa yg kita ada ..tgk diorang..sedih ase

    BalasPadam
  8. *speechless* :( moga mereka sentiasa dilindungi Allah selalu. Amin.

    BalasPadam